Статистика сайту

Создание сайтов

Головна Контрольні роботи Літературне читання Мовна тема №1. Літературне читання

Мовна тема №1. Літературне читання

«Текст. Речення»
1 В.

Запиши правильну, на твою думку, відповідь.

1.Кілька і більше речень, які розміщені послідовно й пов‘язані між собою за змістом – це …
а) речення;
б) словосполучення;
в) текст.

2. Речення …
а) це кілька слів;
б) це словосполучення;
в) містить закінчену думку.

3.За метою висловлювання речення бувають:
а) розповідні, окличні, неокличні;
б) розповідні, питальні, спонукальні;
в) неокличні, спонукальні, питальні.

4.Підмет і присудок – це
а) головні члени речення;
б) другорядні члени речення;
в) головні і другорядні члени речення.

5.Прочитай текст. Добери і запиши заголовок.
Спиши кінцівку тексту.
Вже осінь. Білочка готується до зими.
Цілий день вона носить горіхи і жолуді. Вона їх сушить і складає у своєму дуплі.
З такими запасами не страшна звірятку зима.

6.Спиши речення. Визнач тип речення за метою висловлювання. Постав розділові знаки.
Коли зацвітає тюльпан …(………)
Тихо осінь ходить гаєм …(………)
Діти, шануйте батьків … (………)

7. Спиши речення, підкресли підмет і присудок. Запиши зв‘язок слів у реченні за допомогою питань.
Дикі гуси летять у вирій.
(Хто?) …. ;
(що роблять?) … ;
… (які?) … ;
…. (куди? у що?) ….. .

8. Склади речення за питаннями. Запиши його. Підкресли у ньому головні члени речення.

(який?) (хто?) (що робить?) (як?) (де?)

 

«Текст. Речення»

2 В.

Запиши правильну, на твою думку, відповідь.

1.Кілька і більше речень, які розміщені послідовно й пов‘язані між собою за змістом – це …
а) текст;
б) словосполучення;
в) речення.

2. Речення …
а) це кілька слів;
б) містить закінчену думку;
в) це словосполучення.

3.За метою висловлювання речення бувають:
а) розповідні, окличні, неокличні;
б) неокличні, спонукальні, питальні;
в) розповідні, питальні, спонукальні.

4.Підмет і присудок – це
а) другорядні члени речення;
б) головні члени речення;
в) головні і другорядні члени речення.

5.Прочитай текст. Добери і запиши заголовок.
Спиши кінцівку тексту.
Восени я приніс у школу зайченя.
Спочатку воно всіх боялось, а потім звикло до дітей. Вони годували його морквою та капустою.
Навесні діти відпустили зайчика на волю.

6.Спиши речення. Визнач тип речення за метою висловлювання. Постав розділові знаки.
Колише вітер пожовклу траву …(………)
Діти, оберігайте природу ………(………)
Куди восени відлітають птахи …(………)

7. Спиши речення, підкресли підмет і присудок. Запиши зв‘язок слів у реченні за допомогою питань.
Кучерява вишня зацвіла під вікном.
(Що?) …. ;
(що зробила?) … ;
… (яка?) … ;
…. (де? під чим?) ….. .

8. Склади речення за питаннями. Запиши його. Підкресли у ньому головні члени речення.

(який?) (хто?) (що робить?) (як?) (де?)