Головна Дистанційне навчання Українська мова 2 клас 16.04.2020

Українська мова 2 клас 16.04.2020

Тема. «Навчаємось відновлювати деформований текст»

1. Почнемо урок з каліграфічної хвилинки.
Запишіть букви і буквосполучення каліграфічно правильно.
 

Ґ ґ ґа ґе лґ ґр ґо ґу
 

Запишіть слова правильно з’єднуючи букви.
 

Ґавеня, ґелґотати, ґедзь, ґрунт, ґудзик.
 

  • Зробити звуко-буквений аналіз слова «ґедзь» (пригадайте,що ми знаємо про буквосполучення дз).
  • Поділити усі слова на склади.
  • Підкреслити букви, що позначають приголосні звуки у словах.
  • Скласти і записати речення з одним із слів на вибір.

ГАРНА РОБОТА!
 

2. Пригадаємо правило нашого «потягу».

parovoz

Потренуємось у визначенні частин тексту (будови тексту).
 

Ледачий кіт
 

       Лежав на столі кіт, а перед ним стояли тарілки зі сметаною та з молоком.
Раптом у відчинене вікно залетів горобець і сів на столі. Перед котом вже були три смачні речі: сметана, молоко, горобець. Кіт збирався подумати, що ж найсмачніше, але думати було важко. Він заплющив очі й заснув.
       Це був найледачіший у світі кіт.

  • На скільки частин поділено текст?
  • Прочитайте першу частину, що починає текст. Як вона називається?
  • Прочитайте другу частину, що розкриває думку тексту. Як вона називається?
  • Прочитайте третю частину, що підводить до висновку. Як вона називається?
  • Зверніть увагу, як записані частини тексту – з АБЗАЦУ!

МОЛОДЦІ !!!

3. Фізкультхвилинка


 

4. Робота з деформованим текстом.

  • Прочитайте текст. Подумайте, що порушено в цьому тексті?

Гніздечко
 

Полем, школярі, йшли, пшеничним.
Вони, колоски, збирали.
Гніздечко, Юрко, побачив, раптом.
В, лежала, ньому, суха, травичка, і стебельця.
Це, жайворонка, було, гніздо.

  • Правильно - порушено послідовність слів у кожному реченні!
  • З кожної групи слів складіть і запишіть речення, щоб утворився зв’язний текст.
  • Пам’ятайте: слова в реченні пишуться окремо, але не через кому!

РОЗУМНИЧКИ!