Головна Дистанційне навчання Українська мова 2 клас 21.04.2020

Українська мова 2 клас 21.04.2020

Тема. «Навчаюся відновлювати деформований текст»

1. Каліграфічна хвилинка
Прописати букви і буквосполучення
Бб ба бо бу бдж іб иб

Записати каліграфічно слова. Поділити слова на склади.

 


Байка, бабуся, бандура, бібліотека, бджола, Батьківщина.

Списати прислів’я. Пояснити зміст прислів’я. Обвести букви, які позначають м’якість приголосних звуків.

Батьківщина — мати, умій за неї постояти.

СПОДІВАЮСЬ ВСІ СТАРАЛИСЬ!!!

2. Пригадаємо, що таке текст і будову тексту

parovoz
 

МОЛОДЦІ!
 

3. Відгадайте загадку. Хто буде «гостем» на уроці?
В лісі молодиця гуляє
На всі боки поглядає.
 

lisichka

На ній шубка дорога
Вся горить, мов золота.
Хвіст пухнастий і м’який.
Що за звір такий?

Пригадайте, чому лисиця звір?
Про неї ми і будемо складати тексти.

4. Попрацюємо з деформованим текстом.
Прочитайте текст. Чи правильно записані його частини? В якому порядку слід поставити частини, щоб утворився текст? Усно виправте помилку.
Доберіть до тексту заголовок.

Розсердилася лисиця на глечик. Вирішила його утопити в річці.
 

Були собі дід та баба. Пішли вони в поле працювати. Взяли глечик молока. Баба поставила глечик під кущем.
 

А лисичка побачила і підбігла до глечика. Випила з нього молоко, а голови не витягне.
 

Побігла до річки. Встромила голову в воду. Наповнився глечик і потягнув за собою хитру лису.

5. Фізкультхвилинка


6. Прочитайте текст. Що з ним не так? Він деформований. Зі слів кожного рядка складіть речення. Запишіть текст правильно. Доберіть заголовок
 

На, лежить, хитра, снігу, лисиця.
 

Над, кружляють, нею, ворони.
 

Лисиця, ноги, очі, витягнула, заплющила.
 

Одна, клюнула, лисицю, в хвіст, ворона.
 

Лисиця, спіймала, ворону, в ліс, і побігла.

 

7. Порівняйте обидва тексти. Що в них спільного? Якою здалася вам наша «гостя» за характером? Намалюйте якою ви її уявили ( завдання на образотворче мистецтво).