Головна Дистанційне навчання Читання 2 клас 13.05.2020

Читання 2 клас 13.05.2020

Тема. Ніна Вернигора. «Диво у долоньках»

Діагностична робота №8 Навички читання вголос.
 

1. Словникова робота.
Підручник стр. 130 причитайте правильно наголошуючи звуки в словах: повільно складами, швидко вголос. Ці слова зустрінуться в оповіданні Ніни Вернигори «Диво у долоньках».
 

2. Робота над текстом.
Прочитайте текст вголос у повільному темпі.
Дайте відповіді на питання в кінці твору (усно).
Прочитайте оповідання мовчки. Дайте відповідь на питання: Яке диво побачила Тетянка у своїх долоньках?
https://classroom.google.com/c/NjMyNDgxMzY1MzFa
 

Діагностична робота№ 8 «Навички читання вголос».
 

Шановні батьки! Роздрукуйте дитині текст.
 

Хлопчик та їжак +2
 

Шестирічний Микола, схилившись, заглядав під широкий лопух. Я підійшов ближче. 10
- Можна і мені подивитись?
Микола приклав до губів палець:
- Цс-с-с! Тихо, він спить, - прошепотів.
- Хто? 25
Хлопчик мовчки показав на лопух. Я нахилився і побачив їжака. Він, згорнувшись у клубок, мабуть, спав. В колючій шубі йому нічого боятися. 47
- Молодець! - прошепотів я хлопчині. - Хай відпочиває. 53
- Може, він після роботи. Втомився. 58
- А коли прокинеться, ти його додому забереш? -спитав я.
Хлопчик покрутив головою. 70
- Що йому в нас робити? А без діла пропаде, - як дорослий відповів мені. 83
- Ти любиш тварин? 86
- Люблю на них дивитися. Досі я ще ніколи не бачив живого їжака. Хай собі спить.
І ми полишили їжакову схованку. 105
 

Г. Поволоцький


Діагностична робота «Навички читання вголос»
 

1. Читати текст 1 хвилину.
2. Порахувати слова, які були прочитані протягом цієї хвилини.
3. Порахувати помилки , якщо були допущені при читанні.
4. Дати відповіді на 3 питання після читання тексту.

Повідомити вчителю (ЧИСЛАМИ):
1) Кількість слів, прочитаних за 1 хвилину_______________.
2) Кількість помилок, допущених при читанні, або їх відсутність____________________________.
3) Кількість питань, на які була дана правильна повна відповідь.
_________________________________

Питання:
1. Як звали хлопчика?
2. Кого побачив автор?
3. Що робив їжак?