Самостійна робота « Дієслово»3 клас.
1 рівень
1. Списати підкреслити дієслова.
Сміється ясно все навкруги.
Палає сонце, блищать луги!
Квіти звисають з гілля в садах,
Пташині співи дзвенять у полях.
2. Записати дієслова у колонки за часами.
Теперішній Минулий Майбутній
(пошила, прийде, виходить, дозріли, засвітить, буду читати, тече,
зроблю, зацвіла, вивчають)
3. Вставити в речення дієслова протилежні за значенням.
Мир будує ,а війна … . Вогонь палить , а вода … . Дощ вимочить ,а
сонце … .
2 рівень
1. Записати правило.
Дієслово – це …
2. Добрати до іменників дієслова (по 2 дієслова)
Школяр - весна –
пісня – діти -
світильник - квіти -
3. Вставити в текст дієслова за змістом.
Правда у вогні не … і у воді … . Не … з другого, щоб тобі не … того .
Чого не … , про те не … . Семеро одного не … .
(смійся, горить, знаєш, було, чекають, тоне, говори )
3 рівень
1. Записати правило.
Неозначена форма дієслова – це …
2. Вибрати і записати дієслова неозначеної форми.
Напекти, милуються, проходить, любити, читає, дивитися, писав, слухати .
3. Від дієслів неозначеної форми утворити різні часові форми.
Їсти- любити- дарувати –
4 рівень
1. До іменників і прикметників дібрати споріднені дієслова (2-3 дієслова).
Читання- сумний - лікар - працьовитий-
2. Поширити речення дієсловами .
На небі … хмара . Сонце … . На берізці … листя . … блискавка, … грім . … сильний дощ .
3. Списати , добираючи за змістом дієслова.
Ніч легко (приземлилася , опустилася , сіла)на землю . (Заблищали, засяяли, засвітилися) зорі в чистому небі . Повний місяць (показався, засвітив) на обрії і ( осяяв, освітив) село .